MB Optiek Teunissen & Becking

Kreuwel plastics

Onze handen jeukten om aan de slag te gaan toen Kreuwel Plastics opdracht gaf om hun on- en offline media nieuw elan te geven! Een moderne website met daarin gloednieuwe foto- en videografie verwerkt was onder andere het resultaat. Ook diverse huisstijldragers waaronder beursdoeken, visitekaartjes, briefpapier en een nieuwe productcatalogus hebben we mogen realiseren.

Ingezette creatieve processen
  • Design icon
  • Website icon
  • Fotografie icon
  • Videografie icon
green, greener, supergreen

bedrijfsvideo

Van plastic korrel tot plantenpot... Dit proces van A tot Z vastleggen in een zo'n kort mogelijke video was de wens van Kreuwel Plastics. De productie, opslag en gebruik hebben we verwerkt tot een eigentijdse bedrijfsvideo. Bovendien is deze tweetalig opgeleverd zodat hun producten ook internationaal aan de man kunnen worden gebracht. Daarnaast hebben we voor de header op de website en social media een korte bedrijfsimpressie gemaakt.

van visitekaartje tot productcatologus

huisstijl(dragers)

Nieuwe kleuren, vormen en lettertypes behoorden tot de eerste stap van het doorontwikkelen van de huisstijl van Kreuwel Plastics. Een tijdloze uitstraling creëren waarbij het groene karakter wordt benadrukt was hierbij het doel. Hierop volgend hebben wij uiteenlopende huisstijldragers gerealiseerd waaronder visitekaartjes, beursdoeken, vlaggen, briefpapier, een imposante deurmat en nog veel meer!

Website
Website
Website
Website

Informatief en functioneel

We hebben overzicht gecreëerd in een breed aanbod van plastic potten, kuipen, emmers en bakken. Dit door middel van een overzichtelijke productconfigurator. Op deze manier kunnen de klanten van Kreuwel Plastics eenvoudig vinden waar ze naar op zoek zijn. Overige informatie is in combinatie met foto's en video's verwerkt tot een strak, overzichtelijk en modern geheel. Check de website hier!

fotografie

Perfect in beeld

Professionele fotografie mocht natuurlijk niet ontbreken. Alle aspecten van het proces hebben we gefotografeerd. Deze persoonlijke beeldversterkers zijn ingezet op zowel on- als offline media. (Potentiële) Klanten krijgen op deze manier een goed beeld van het proces, eindproduct én de mensen achter het proces en product.